41 frågor om din bästa vän

2010-02-28, kl 01:26:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt


1. Vad heter hon?

Michelle
2. Hur gammal är hon? 20
3. När träffades ni sist? i förrgår
4. Vad har hon för hårfärg? brunt
5. brukar hon färga håret? ja eller hon brukade iaf
6. Vilka färger har hon haft? Bara brunt så länge jag kännt henne
7.vad har hon för parfym?  ingen aning
8. Är hon galen?  ja hon umgås ju med mig
9. Vad är erat bästa minne?  Inte en aning men det var en stor grej att ha med henne på förlossningen :)
10. Har ni många minnen ihop? japp
11. Vart bor hon? utanför habo
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  nej, eller jag bor ju på öxnehaga räknas det ;P
13. Är du avundsjuk på henne?  nej
14. Vad heter hennes syskon? hon har inga
15. När träffades ni första gången?  vi träffades första gången i högstadiet någon gång men vi började inte prata med varandra förrens i gymnasiet
16. Hur träffades ni?  gick i samma skola och i gymnasiet i samma klass
17. Vad går hon i för sporter? inga
18. Vad kan hon göra på helgerna? spela fia med mig :P
19. Göra efter skolan? hon går inte i skolan längre
21. Har ni pussats? det tror jag inte
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? nej
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? ja
25. Har ni bråkat någon gång? nej
26. Har ni sovit i samma säng? ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? japp
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? försökte trösta henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja
31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Leka med barnen
33. Har hon svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  varje dag :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Gråta tills jag torkar ihop som ett litet russin
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? självklart
37. Älskar du henne? absolut
38. Vad är det bästa med henne? allt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? japp
41. Vad brukar hon ha på sig? mjukisbyxor

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<