Snart blir jag tokig på riktigt

2010-12-26, kl 08:02:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Julklappar

Det började faktiskt redan i går kväll med att det strålar nått så förbannat ner i benet, var på väg att sätta mig rätt på rumpan flera gånger här hemma för att benet vek sig av smärtan. Lika bra att lägga sig tyckte jag och somnade runt ett tiden inatt, i morse vid klockan fem vaknar jag av denna otroliga smärta igen och har inte kunnat somna om. Det går fasen inte över och jag vet inte vad jag ska göra, måste nog fan gå till läkaren nu fast jag inte vill. Dum som jag är så drar jag ju ut på det in i det sista för jag inte vill till läkaren men det verkar vara den enda utvägen nu.

Julfirandet är nästan över för vår del nu, bara ett sista stopp kvar. Blir en tur ut till Michelle med familj för att fira där innan de åker upp till dalarna, sen är det minsan slut på firandet och tur är väl det för vi måste nog ta mig fan flytta till en femma nu för att få plats med alla barnens fina nya leksaker.

Här är lite av det de fått, har bestämt mig för att highlighta några julklappar lite då och då här i bloggen för skulle jag lägga upp alla julklappar samtidigt så skulle inlägget aldrig ta slut.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<