Trevligt trevligt

2010-08-20, kl 12:08:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Arabelle hade så kul när Jonna var här, Jonna har nämligen överskotts energi värre än en ettåring på speed. Dom busade och lekte så det stod härliga till och sen tvärdackade Arabelle efter bara en timme. Vi har fikat, pratat skola och busat, nu har Jonna åkt och jag har jävlar i mig hunnit med att klippa gräset alla redan. Lite Jonna var dag till morgon kaffet hade vart bra för att få lite fart.

Nu ska jag packa det sista innan vi ska ner till huskvarna, tacka gudarna för barnbidraget. Barnens blöjor är nästan helt slut och likaså våtservetterna, Jadies ersättning tog slut igår och mina p-piller är snart slut med så vi behöver verkligen handla. Sen är det dom där lite mer oviktigt sakerna som ska handlas med, nästan inget diskmedel eller kaffe kvar. Två kaffe filter har vi i skåpet med så det behövs med, sen behöver jag verkligen köpa mjölk. Ingen Noka på tre dagar nu för mjölken har varit slut, inte bra det där. Men jag har fått komplimanger av flera stycken nu att jag faktiskt ser smalare ut, känns skit skönt att det verkar gå åt rätt håll.

Nehe dags att sätta igång nu då, blir till att handla sen umgås med mamma en stund. När Jonny sen åker hem med barnen ska jag vila någon timme eftersom det är jobb inatt igen.

En morgon med Jonna


Kommentarer
Från: Jonna ponna!

Arabelle tyckte nog att de va en lustig tant som var hemma hos henne idag! Hehe :D

2010-08-20, kl 12:55:35

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<