Sova time!

2010-08-09, kl 15:08:23 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Ska passa på att sova en liten stund nu, Jonny och Michelle har taigt med barnen till lekplatsen så jag kan vila lite. Blev inringd från jobbet, inte mig emot att jobba ihop lite extra pengar på mitt underbara jobb. Men lite tråkigt att vi hade planerat att Tom & Michelle skulle komma hit, eller tråkigt och tråkigt är det ju inte. Michelle är här Tom kommer sen men jg kommer nog va trött frammåt fyre-fem i morgon bitti på jobbet. Men det kan det vara värt, känns som vi inte träffas alls ofta längre nu när både jag och Michelle börjat jobba. Förr träffades vi varje dag men nu så händer det så mycket annat så det finns inte tid till det. Nehepp nu hoppar jag i säng så jag hinner blunda en stund.


Kommentarer
Från: eminna

söt blogg du har!

2010-08-09, kl 17:40:56
URL: http://pricius.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<