Off i go again

2010-08-10, kl 23:08:09 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Då var det dags att ge sig iväg till jobbet igen, känns bra. Har blandat iordning två Noka Shakes som jag ska ha med mig, orkar inte dra med både mjölk och pulver så då tänkte jag att jag blandar två nu och tar med. Varför har jag inte tänkt på det innan? Hatar mina shaker med eller vad man ska kalla det, den sluter inte tätt så massa läcker ut när jag skakar. Tur det att underbara Eva på scandinavien Health & Beauty ska skicka en Noka shaker till mig när dom får in nya på lager.

Nehe nu var det dags att gå, ha en bra natt!



Sara glömde visst bort att publicera det här i all hast när hon gick, så jag gjorde det åt henne. Dock lite senare än tänkt//Jonny


Kommentarer
Från: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)

2010-08-10, kl 23:16:37
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Från: ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★

Kul att du är med & tävlar hos mig. :)

2010-08-11, kl 08:33:29
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<