Kommer bli lite kasst med uppdateringar sen idag

2010-08-15, kl 06:51:14 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Men det är ju för att jag ska försöka sova så länge jag bara kan eftersom jag ska till skolan efter jobbet i morgon, sen vet jag inte när jag kommer hem i morgon heller men då behöver jag med sova. Ska försöka mobilblogga när jag får chansen så det inte är helt dött här inne, det blir nog bra. Önska mig lycka till, kommer säkert va skit trött efter skolan sen men man tackar ju inte nej till att jobba helg precis.


Kommentarer
Från: blogg.mama.nu/floosan

Lycka till!

2010-08-15, kl 14:23:39
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<