Jag är förkyld så det bara smäller om det

2010-08-31, kl 07:13:34 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Jag snorar och har ont i halsen, och att svälja är en ren plåga. Jadie snorar och hostar och Arabelle hostar med, det här kunde inte komma mer opassande då Jonny måste koncentrera sig på sin körning eftersom han fått tid för uppkörning och teoriprov. Jag har rätt många nätter framför mig och jag vill verkligen bli frisk så jag orkar med dom, är ledig en natt nu så tiden hemma ska spenderas i soffan i ett försök att bli frisk. Jag tänker ta i med hårdhandskarna för att få bort det här nu på en gång, måste bli frisk nu!

Tips för att bli kvitt förkylning efterlyses!



Pappa, du vet vad du ska göra nu när jag är sjuk. Tidning och vindruvor tack :) Japp jag är bortskämd men så är det, tidning och vindruvor är obligatoriskt från dig när jag inte mår bra.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<