I love Willvin

2010-08-24, kl 09:10:31 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Recensioner

Jag är en stolt ägare till hela två Willvin väskor, för mig är dom mer än bara skötväskor det är en gåva från gudarna. Min Willvin Magnificent används som skötväska och min Willvin All in one care bag används som jobb och handväska, och dom är helt perfekt båda två. Inte kunde jag i mina vildaste drömmar tänka mig att jag skulle hitta en skötväska som rymmer allt jag behöver till båda barnen, förr gick vi med en skö(i)tväska  och en plastpåse under vagnen för att få plats med allt. Inget gick att hitta och blöjorna blev noppriga. Nu får allt plats och jag hittar det med detsamma.

Vad är det som är så bra med Willvin Magnificent då? Jo som sagt så får allt plats till båda barnen och alla de olika facken gör att jag lätt hittar det jag ska åt. Blöjorna ligger i ett separat fack under väskan så dom slipper bli noppriga och konstiga och jag behöver inte riva runt i en halvtimme efter en blöja, Jadies flaska hänger snyggt och lättåtkomlig i flaskhållaren på sidan. En söt liten zipbag följde med också och den används som en liten första hjälpen bag, plåster, termometer, sårservettar mm finns i den om det skulle behövas. Inne i väskan finns små fack där det passar perfekt att lägga ner några burkar mat och nått gott att dricka till barnen så även det hittas lätt, och på framsidan finns ett perfekt fack för bvc böcker, busstidstabell och barnvagnskort. Sen har vi ju även dom otroligt smidiga småfacken på framsidan där plånbok, kamera och diverse småsaker får plats.

Allt det här finns i min Magnificent just nu

4 par byxor
3 tröjor
8 blöjor
1 pkt våtservetter
1 par tossor
1 chokladkaka
1 äppeldryck
2 barnmatsburkar
1 sked
3 pkt russin
5 nappar
1 bit ring
1 solhatt
1 sol lotion
1 barnvagnskort
1 borste
2 bvc böcker
1 busstidstabell
hela zipbagen full med diverse bra att ha plåster mm.
1 cd-rom trafikskolan
Sitter du ner nu? För jag vill bara säga med att väskan inte ens är full med allt detta i.

Vad är det som är så bra med All In One Care Bag då? Jo även denna är så rymlig så jag knappt tror det, jag får plats med alla skol och jobb saker plus arbetskläder. Sen springer jag alltid in i affären på vägen till jobbet och proppar väskan full med mat och annat gott till jobbet. Den har ett otroligt smidigt mobilfack på sidan och ett likadant smidigt fack som jag har bvc böcker i på andra väskan, även här finns små facken på utsidan där jag har diverse skitsaker som behövs och ett helt oanvändt fack på baksidan av väskan.

Allt det här finns i min All in one care bag just nu

1pärm med massa skolsaker och block i
1 par arbetsbyxor
1 plånbok
1 busstidstabell
1 almanacka
2 ark alvedon
2 pkt tamponger
1 pkt bindor
1 burk nivea
1 kirurg tejp
pennor+ batterier+ sudgummi
1 mobil
1 laddare
3 tändare
1 pkt cigg
1 litet block
1 pass
massa massa arbetspapper

Och helt seriöst jag får plats med mer.

Willvins på promenad


Har du inte orkat läsa hela texten (vilket jag tycker att du borde)

En bild säger mer än tusen ord


Kommentarer
Från: Nina

men shit. man tror ju inte att det är sant att det går ner sådär mkt.. sjukt ju :D

2010-08-24, kl 09:43:05
URL: http://deliciously.se/
Från: Anna

Herregud! Jag tyckte jag hade mkt i väskan:)

2010-08-24, kl 09:53:12
URL: http://stallion.blogg.se/
Från: sandra

Men man kan ju inte släpa runt på hur mkt som helst, även att den rymmer mkt. Jag är super nöjd med min emmaljungaskötväska - bättre kan inte passa mig =)

2010-08-24, kl 13:18:55
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Från: Tamagal

Nu känner jag mig riktigt nöjd över mitt val av väska (magnificent) som borde anlända vilken dag som helst nu...

2010-08-26, kl 09:24:52
URL: http://www.tamagal.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<