Fy fan!

2010-08-18, kl 18:40:42 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Stöd din närbutik står det i affären här på öxnehaga, så fan heller. Man måste alltid kolla datum på allt man köper för det mesta på hyllorna är för gammalt och så även idag, ingen mjölk blev köpt pga detta. Jag mitt jävla klöko glömde kolla datumet på ett Taco dinner kit jag köpte och slängde snabbt ihop lite mat när jag kom hem. Såsen smakade surt, blev ingen smak på köttfärsen av kryddan och skalen var sega som fan. Och mycket riktigt var paketet två månader för gammalt, fatta TVÅ MÅNADER! det är så jävla äckligt så jag nästan kräks. Allt smakade äckligt och det gick inte att äta, så surt att jag glömde kolla datumet innan. Gör ju alltid det när jag måste handla något där.

Inte nog med att all mat är för gammal det är dyrt med, och om den jävla idioten som jobbar där kunde sluta läsa tidningen hela dagarna så skulle det säkert gå fort att plocka bort allt det gamla. Sur som fan är han med (finns två trevliga och en surfitta), och varenda jävla gång det blir såhär och man vill lämna tillbaka så är det ju inte deras fel. Nej absolut inte det är ju alla olika leverantörer som ger dom gammal mat, både mjölk, ägg, barnmat, bröd ja precis allt. Inget är deras fel...

Stöd din närbutik på öxnehaga - skulle inte tro det! nästan gång åker jag ner till huskvaran igen om jag glömt handla med mig något. Öxnehaga närlivs kan stoppa upp sin mat där solen inte lyser, aldirg mer säger jag bara...


Kommentarer
Från: carola

håller med!!!!!

2010-08-19, kl 09:32:28
Från: Annika - tre barn i huset och ett på väg!

Tråkigt när det blir så, minst sagt. Men jag förstår dig... Är det den lilla ICAbutiken på Öxnehaga? Den var sån när jag bodde där också... :(

2010-08-19, kl 10:43:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Maria

Håller med dig! De är vidrigt att handla i närbutiken här nere, gammalt och dyrt som sagt. Usch! Antingen får dom väl bli bättre eller stänga igen för gott!

2010-08-20, kl 06:20:15
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<