Fin besök

2010-08-09, kl 11:09:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Michelle är på arbetsintervju nu så Novalie är hemma hos oss, den lille goingen ligger och sover just nu. Jag och Jonny borde få medalj för det är inte det lättaste att få henne att somna borta, lite stolt får man va då när man lyckas lägga henne (sen behöver vi inte nämna att vi gett henne hembränt och klubbat te henne i huvudet med en hammare).

Nu ska jag åka ner till Huskvarna och handla lite nödvändigheter och fixa min bankdosa som Arabelle troligtvis fått tag i eftersom den är låst, har ingen lust att ge mig ut idag över huvudtaget men Michelle plockar upp mig och det barn som får den stora äran att följa med. Slipper bussen på hem vägen iaf, nehe bäst att göra sig iordning. Håll nu tummarna för Michelle!
 Hoppas verkligen du får jobbet gumman.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<