Det står still

2010-08-23, kl 16:00:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Jag vet inte vad det är med mig idag, det står helt still. Har försökt ta tag i lite saker idag men inget blir av, lite mejl om diverse skolsaker och tävlingar har jag fått iväg men resten bara skiter sig. Det står liksom helt still i huvudet på mig, ska sätta mig och kolla på tv en stund nu och se om det går bättre sen. Vill hinna göra lite innan jag går till jobbet idag och inte bara sitta och veta att jag inte fått något gjort. Usch för att känna såhär, det känns som att ingenting funkar idag.

Hoppas ni haft/har en bättre dag än mig, återkommer när jag är på lite bättre humör sen.
Veckans blogg


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<