Det har aldrig varit så skönt att komma hem som nu

2010-08-16, kl 12:51:01 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Plugghäst

Det gick bra i skolan, har fått validera bort 400 poäng och praktikerna eftersom jag jobbat/jobbar, sen tog det himla lång tid där. Från halv tio till fem över tolv satt jag och väntade på att det var min tur, jag var allra sist där när alla andra blivit klara. Mindre roligt med tanke på hur dagen var igår och att jag jobbat inatt men jag klarar det, jag är ju superwoman haha. Nu är Michelle och Novalie här och jag ska umgås med dom, men håll utkik för senare idag kommer det upp nya tävlingar i bloggen.


Kommentarer
Från: Ewa

Ett tips som du gärna får föra vidare, kör en veckans blogg och vinnaren går vidare till månadsfinal och priset e en ny design :)

2010-08-16, kl 13:18:51
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★

jag har mailat dig igen, funkade det inte nu heller så får du gärna maila mig istället.



[email protected]

2010-08-16, kl 17:33:04
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<