min lilla tjuv

2009-11-15, kl 11:26:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2009

Vilken liten tjuv hon har blivit lillfisen, hon tar allt hon kommer åt men helst ska det va telefoner och tvdosor,haha hon är så söt när hon springer runt i sin gåstol och plockar på sig allt hon får tag på så lägger hon det på sitt lilla bord och sen springer hon till nästa ställe och plockar allt där med, så är det nått vi inte hittar här hemma behöver vi bara kolla på bordet till gåstolen så ligger det oftast där haha. Ska snart åka och handla med pappa, så skönt att han hjälper mig för jag kan inte handla själv längre när det gör så ont (längtar till tisdag då får jag mitt foglossningsbälte) så pappa hämtar mig och Arabelle så släpper han oss på österrängen medans han åker till ikea och köper lite barnsäkerhets grejjer till skåpen och allt här, sen plockar han upp mig och fisen igen så vi får hjälp med alla kassar hem. Det är helt underbart att slippa ta bussen med alla kassar och vagn och allt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<