Aaaaaaaaaaaah

2013-01-06, kl 12:20:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj


Kommentarer
Från: anonym

om du hjälper dom att städa å visar hur dom ska göra så går det mycket bättre. ge dom en belöning så som fika eller något när ni är klara med rummet. lycka till

Svar: Jag hjälper alltid barnen och städa men jag städar inte själv efter dom, speciellt inte när dom vänt upp och ner på alla leksakslådor utan att leka med leksakerna. Belöningsmetoden har jag testat den med och den funkar inte och sen vill jag inte heller lära barnen att man får något bara för att man gjort det man ska, tack för tipset iaf rummet är nu städat med något mindre leksaker i.
Sara

2013-01-10, kl 14:39:17

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<