Har ni saknat mig?

2012-01-24, kl 21:49:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Dagen bestod som vanligt av plugg och åter plugg, har däremot fått höra inte mindre än TRE gånger idag att det syns att jag blivit smalare i ansiktet. Känns kanon eftersom jag inte ser det själv än, nu ikväll slog jag på stort och gick på ett baspass. Vilade i 30 minuter och sen körde jag ett boxningspass, fasen va bra jag mår i kroppen nu (bortsett från att det bara small till på vägen hem och jag är jätte förkyld). Hittade även träningsbyxorna och toppen jag velat ha till reapris idag så jag slog till på dom och är sjukt nöjd.

Nu blir det film och mys med älsklingen för det tycker jag att jag förtjänar, morgondagen består återigen av pluggande och på kvällen har jag bokat in ett baspass. Tjipp tjillevipp alla fina, hoppas ni inte tycker jag är allt för tråkig just nu. Det svider lite grann (nej ganska mycket faktiskt) att inte ha lika mycket tid för er just nu men skolan och träningen kräver mycket och den övriga tiden går som ni kanske förstår till barnen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<