God jul

2012-12-24, kl 10:32:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

God jul på er alla fina läsare! Här startar vi dagen med fullt kaos som vanligt, Bella hade hittat min duttpenna från bingot och gått lös på hela sig själv och deras tv bänk. Det går inte bort! Men jag har fått lite olika förslag som jag ska testa nu och se om skruttungen blir ren, så fort Jonny slutar jobba ska vi ner till mamma och fira jul där. Igår firade vi hos pappa och i morgon ska vi fira hos svärmor med familj, det är ett evigt åkande vid jul men nästa år när vi inte är mitt uppe i en flytt ska vi fira hemma hos oss istället.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1276477/images/2012/pic_50d820ceddf2b32cba003b9f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<