Hos mormor Bittan & morfar Rolle

2011-07-13, kl 10:07:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Blev lite bilder tagna igår men mitt internet har inte velat samarbeta så jag kunde inte lägga upp dom förrens nu, det var iaf jätte trevligt igår. Jätte god mat (åt så jag höll på att spricka), lek och så klippte mormor kidsen och Jonny. Vi gick även hem till min morbror en stund så barnen fick klappa mina kusiners nya kanin ungar, det var riktigt poppis kan jag lova. Idag kommer mamma hit en stund och underhåller mig och barnen, blir så krångligt nu för tiden tycker jag när jag måste säga mormor till mamma och mormor Bittan istället för mormor för att barnen ska veta vem jag pratar om haha.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<