Härliga dag

2011-07-29, kl 07:32:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Fy fasen va skönt det ska vara att va ledig en natt nu, älskar ju jobbet och skulle som sagt bli tokig av att inte gå dit men denna månaden har varit intensiv då jag jobbat mer än heltid eftersom det kört ihop sig lite. Blivit aningen jobbigt när Bella gråtit på kvällen och velat följa med mamma till jobbet, aningen jobbigt att inte få sova brevid sin älskling och aningen jobbigt att nästan inte ta det något lungt. Men en natt ledigt innan jag kör igång igen, en natt är precis vad som behövs föra att samla lite energi igen.

Mysa med barnen och älsklingen brukar fylla på energi förrådet till max, härliga underbara familj! Det måste ha blivit fel någonstans för inte har väl lilla jag förtjänat en sån underbar familj? Måste passa på att tacka alla som ställt upp som barnvakter och jour nu i sommar när vi jobbat så mycket, vänner som familj. Vi är jätte tacksamma och hoppas att alla ni vet att vi älskar er allihop♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<