Träningsprogram

2011-01-26, kl 16:17:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Idag fick jag ett träningsprogram och så pratade vi lite mer om kosten, jag vägde mig med och det visade sig faktiskt att jag gått ner både lite i vikt och att mitt fett i kroppen minskat lite. Det var minimalt lite kan jag tala om men jag trodde det skulle stå helt still så jag är nöjd ändå, det har ju inte gått så bra med att äta regelbundet men jag fick lite mer tips om hur jag ska få det att fungera så snart ska nog fasen kilona rasa här med.

Det känns helt sjukt att det bara är två dagar kvar tills första tidningen är ute, såg en låda på bussen idag där det stod: Ta ett x av JnyttXtra. Helt sjukt att hela jönköping kommer se mig halvnaken med fläsket hängandes åt alla håll haha, men det är nog en bra extra pusch att inte bara ge upp för då skulle jag verkligen skämmas röven av mig.

Nu är det dags att springa ner till tvättstugan igen, bara att tvätta alla kidsen kläder är ett helt träningspass i sig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<