Har precis packat väskan för att åka och träna

2011-01-24, kl 14:47:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bye bye fatso

Men så upptäckte jag vad klockan var så det får vänta tills i morgon, det tar ju en liten stund med bussen dit och vid fyra kommer det massa folk så jag tränar helt enkelt i morgon istället. Skit dumt jag vet men jag är superlöjligt med sånt där, jag tränar alltid vid speciella tider för att det ska vara så lite folk som möjligt som är där. Ju mindre folk det är desto mindre folk ser den stora valrossen i gymmet, inte för att dom tänker så men jag tänker att dom tänker så haha. Så i morgon blir det träning! Idag tar jag fram hopprepet en stund istället och hoppar bort lite fett här hemma.


Kommentarer
Från: Caroline L

Har också såna knäppa tankar;)

2011-01-24, kl 16:35:30

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<