Nehepp det gick ju åt helvete med det...

2010-09-15, kl 10:55:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Inget A6 idag inte, Arabelle har fortfarande inte vaknat, stackarn måste va jätte trött som sover så här länge. Får väl snart gå in och väcka henne om hon inte vaknar, öppna förskolan det ska vi till så är det bara. Eller ska och ska hon har sovit i 14 timmar nu så hon kan ju va sjuk och då åker vi ju inte, men om hon mår bra så gör vi ju det. Jadie och jag ska åka iaf så får väl Jonny stanna hemma med henne om hon inte mår bra, jag har iaf hunnit piffa till mig lite eftersom vi inte kom iväg och det känns bra.


Kommentarer
Från: Madde

Jag är med i ngn av dina tävlingar, så kom gärna in till mig o va med i min tävling=)

2010-09-15, kl 12:00:45
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<