Leker med mimmis Apple

2010-09-05, kl 18:27:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Sitter hemma hos pappa nu och leker med Mimmis Apple, hon fick ju den i skolan nu eftersom tydligen alla i gymnasiet ska få varsin laptop nu. Varför var det inte så när jag pluggade? Hon är väl inte helt nöjd med den  men jag tar den gärna istället haha, stör mig lite på att det är så liten skärm och tangentbord men det är väl en vanesak. Sjukt sköna tangenter att skriva med iaf.

Vi har fikat pratat lite skit och disskuterat valet, jag och Jonny skiftar lite på vilka vi ska välja med det löser sig nog till den 19 då det är dags. Ska väl va lite social igen nu när vi ändå är här, Sandy sötnos är pigg idag iaf och det känns skönt. Hon haltar väldigt mycket men verkar pigg, märker ju att det inte är samma energi som förr men det är itne så fariligt ändå. Så himla skönt att hon mår bra idag, och hon blev superglad när barnen kom. Hon älskar verkligen barn så det känns kul att liva upp hennes dag lite med ett besök.

Hur fan markerar man med en apple? tänkte ju göra början av varje stycke tjock text som vanligt men jag kan inte klura ut datorn haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<