Efterlysning

2010-09-03, kl 19:02:55 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Anonym om Vinn en Willvin!:

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna willvin napped black, den ser ut att vara jättefin. Och jag har hört så mycket positivt om dessa skötväskor, vinner jag skulle jag ge den till min dotter och hennes son (9 dagar). Jag tycker hon är väl värd denna, hon är ensamstående och har köpt det mesta begagnat men har ännu ej fått tag i någon bra skötväska, så den skulle passa perfekt. Liselotte.

Liselott! Du får hemskt gärna lämna en mejl adress så det finns något att kontakta dig på om du vinner.


Kommentarer
Från: Lindet

Det är ju super bra :) Bra jobbat!

Snart når du drömvikten :)



kram

2010-09-03, kl 21:45:54
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<