Börjar så smått bli dags att gå

2010-09-03, kl 18:24:45 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Lite mer än en timme kvar sen är det dags att dra sig till jobbet, tycker det är himla lustigt att bussarna går sämre nu än dom gjorde under sommartiden. Måste åka tidigare på kvällen och ibland senare på morgonen om jag inte hinnar iväg i tid, i somras gick bussarna jätte bra.

Trollungen Arabelle är hemma nu och är övertrött men förstår inte riktigt att man åste sova så hon grinar som aldrig förr, Jadie pluttan är påväg hem så nu är vi snart samlade hela familjen igen en liten stund innan jag åker. Husefriden är över eller hur äger man? Jonny kommer nog ha det jobbigt ikväll eftersom han har blivit sämre istället för bättre, förkyld så in i bomben och skit trött men det hjälps inte jag måste jobba för vi har inte råd med att jag ska va hemma en natt till.

Nu ska jag ta hand lite om min sjukling innan jag måste gå.
Veckans blogg


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<