Kan det inte räcka någon jävla gång?

2010-11-08, kl 13:23:04 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Sluta förhelvete med dessa jävla påhopp om både det ena och det andra. Min syster är knappast någon ängel men man behöver inte hitta på både det ena och det andra om henne bara för det. Ni som anklagar och hittar på massa saker om henne jag har en fråga till er, sover ni gott om nätterna?

Låt henne va och skaffa ett eget liv, eller för den delen sabbotera för er själva men inte henne. Det är då fan att man inte ens ska kunna vara trygg i skolan nu för tiden, Mimmi kämpar som fan för att få en utbildning. Visst hon har fuckat up innan men nu kämpar hon och tar tag i det och vad gör ni då? Jo ni förstör för ni är avundsjuka över att hon faktiskt kan och vill nu.

Låt systera mi vara! Jag älskar dig


Kommentarer
Från: Caroline L

Söt tjej, kan det månne vara avundsjuka som det handlar om? Ja, ens syskon ska ingen jävlas med, då är man ute på hal is:(

2010-11-08, kl 22:28:05
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Det är det säkert, men jag fattar inte varför man ska klanka ner på andra pga avundsjuka. Nej precis systera mi är det bara jag som får jävlas med och ingen annan :P

2010-11-08, kl 22:49:36
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<