Egen tid... Va fan e det?

2010-05-20, kl 01:01:11 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Min familj

Jadie har under flera dagar nu vägrat sova, hon är hur trött som helst men bara vägrar. Idag fick vi henne i säng kvart över tolv. Vad hände med våran egen tid? Jadie som blev så duktig ett tag och la sig klockan nio efter att ha vägrat sova ända sen hon föddes tills hon var två månader, men efter en vecka gick hon tillbaka till sitt vanliga beteende. I morgon ska vi till bvc med skruttan då hon ska få sin första vaccination och förhoppningsvis somnar hon lite tidigare i morgon pga vaccinationen.

Jag och Jonny brukar alltid mysa lite på kvällen när barnen sover och vi vill inte ge upp den tiden eftersom det är ända tiden vi har tid till bara varandra, så det slutar ju istället med att vi kommer i säng skit sent. Ja menar inte fan borde jag va uppe fortfarande eftersom barnen vaknar imorgon med, men vad har vi för val liksom. Vi älskar tiden vi har tillsammans bara vi (missförstå mig rätt jag älskar mina barn och ångrar dom verkligen inte bara för att jag vill ha lite egen tid) det behövs för att ett förhållande ska funka är det inte så? Varför ska man va så mys beroende att man är som ett vrak hela dagarna? ska vi ha sex ja då får vi fan ha det mitt i natten (ja vi har sex massa massa sex nätterna i ända, inte trodde ni väl något annat vi har ju faktiskt två barn) Nej nu måste jag komma i säng om jag ska komma upp i morgon (läs: hinna ha sex innan vi somnar stående haha)

Älskade lilla Jadie kan du inte sova på natten?


Så här söta var mina skruttungar idag, med matchande kläder och allt.

Jadie blev helt plötsligt skit glad, älskar när skruttan ler


Det är väldigt svårt att ta en bild på Arabelle eftersom snöret i kameran är så intressant att hon jagar mig om jag backar haha, men när pappa håller i så hon får gå istället för krypa då brukar jag hinna ta ett kort innan hon hinner fram


Vad gör ni för att hålla lågan tänd? Hur får ni egentid? Några bra tips?


Kommentarer
Från: Plutten

Dina ungar är SÅ söta:)<3



Svar; haha, nej men det var inte så jag menade:P Men jag menar att djur lätt får som "fettknölar" som kan spricka. En kompis till mej har haft ungefär lika som dej, men det var liksom mer fett, men var också, som dom skar upp o tog bort o sen blev det antibiotika:)

2010-05-20, kl 01:14:11
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: chanette

det var 2000 krs goodiebagen jag fick dra ny vinnare till.. smycke goodiebagen dras inte förän den 27. så där hade du nästan rätt ha ha

jag har oxå insomnia problem..

tror det e typiskt mammor syndrom ha ah

2010-05-20, kl 01:44:51
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Från: TVILLINGARNA

vad äter du helst till frukost? =)

2010-05-20, kl 06:33:11
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Från: Viccy

Sötisar! :)

2010-05-20, kl 09:15:01
URL: http://kitchi.blogg.se/
Från: Neo, a real girl!

Gud va söta ! :) :)

2010-05-20, kl 10:10:46
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<