Min dag

2010-06-29, kl 23:21:59 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bye bye fatso

Nya kategorin fick helt enkelt heta från XL och ner, vet inte om jag kanske ändrar det sen men det kändes rätt. Nu kommer resten av tråkinlägget som är mer för min skull bara så ni vet.

12:00 Två knäckebröd med keso på + ett glas vatten
14:00 En halv Diet fuel med blåbär

16:00 Kyckling+ sallad+ tsatziki
21:00 äggröra

Efter fyra sket det sig, man ska ju äta varannan timme men det gick bara inte. Försökte trycka i mig en banan vid sex men kunde bara svälja ett bett innan det tog stopp. Jag kan verkligen inte tvinga i mig mat om jag inte är hungrig, så först vid nio tiden åt jag en talrik äggröra. Under dagen har jag druckit jätte mycket vatten men huvudvärken kom smygandes så ett och ett halvt glas cola slank ner med, inte så bra kanske men huvudvärken försvann i alla fall. Får väl se hur det går i morgon men jag tvivlar på att jag får i mig mat varannan timme i morgon heller.


Kommentarer
Från: jennie

citron är jätte bra när man vill gå ner i vikt så häll citron i vattnet..

2010-06-30, kl 11:56:50
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<