Underbara morgon

2010-07-19, kl 07:40:02 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Min familj

Det är inte varje dag man vaknar vid sex på morgonen och pigg, iaf inte hemma hos mig. Men nu har jag verkligen fått sova, la mig och sova fem timmar igår när barnen somnade på dagen kände mig lagom sliten när jag gick upp igen efter nätterna på jobbet. Men igår kväll kollade jag och älskling på film, Rocky & Bullwinkle på äventyr, jag somnade gott efter halva filmen på soffan och förflyttade mig in till sängen när Jonny kollat klart. Så i morse vaknade jag vid sex pigg som en lärka, bara några minuter senare hör jag att Jadie ligger och jollrar (oftast vaknar man av att hon skriker som besatt på morgonen). Slängde i henne lite frukost och nu sussar hon gott igen.

Jag vill hitta på något idag, men måste ju tänka på barnen med för dom hostar fortfarande (har hört dom inatt). Funderar på att ringa pappa sen och se om han hinner ta en paus i altan bygget så kan vi ju åka dit, det är nog lagom jobbigt för barnen med. Nu ska jag va duktig och äta lite havregrynsgröt. Hur har er morgon varit?

Oerhört vacker så här på morgonen, visst är jag det? haha


Kommentarer
Från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Så söt så =) Kramar

2010-07-19, kl 08:12:14
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Jessica

du är alltid vacker Sara:)

2010-07-19, kl 08:12:59
Från: Gaymasen

Tjusig som alltid! Du blir nya Jessica Alba och jag Brad Pitt! ;)

2010-07-19, kl 12:28:04
URL: http://gaymasen.se
Från: Anna

Ja du är en mycket vacker person :)

2010-07-21, kl 17:02:52

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<