Mormor var här en stund

2010-12-15, kl 17:25:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Kidsens mormor var här en liten stund och drack kaffe, trevligt med lite sällskap tycker jag. Tyvärr känner jag att jag är något osocial idag, ryggen har blivit så mycket värre bara över natten/dagen. Det hugger till i höger sidan och strålar ända ner i rumpan hela tiden, vissa gånger får jag till och med svårt att gå för det gör så ont. Ska bli intressant och se hur det går att jobba två nätter nu om det inte släpper, men nog om det nu. Det bli aldeles för negativ stämning här inne om jag bara ska prata om det hela tiden.

Mormor Cinna passade på att göra min lilla trollunge fin idag, med toffs och nagel lack. Det kallar jag snoffsigt!


Kommentarer
Från: anki millys mamma

kan de inte vara ishias`?

låter lite så som jag hade i börjar när jag va gravid innan foglossningen tog rejäll fart...

hoppas de blir bättre.

krya på dej kramar från oss

2010-12-15, kl 18:32:40
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<