Haft en ganska okej dag

2009-11-06, kl 21:04:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Haft en ganska okej dag även om den började riktigt kasst (fick världens utskällning av nån tokig gubbe för att jag sålt mattan till någon annan än honom, mattan låg på blocket)
Har haft riktigt ont av mina foglossningar idag så på måndag ska jag ringa och boka tid hos barnmorskan och se om jag kan prova ut något bälte för som det ser ut nu så kommer det inte funka att jag är själv med Arabelle på dagarna det blir för tungt. Är helt slut på dagarna som det är redan nu, brukar däcka på soffan vid nio på kvällen nu för tiden men är fortfarande inte utvilad när Arabelle vaknar vid halv åtta - åtta.

Men i alla fall dagen blev bättre när Jonny äntligen kom hem, tog ett långt bad med Arabelle och hon tycker det är jätte kul att bada nu när hon kan sitta upp själv i badkaret. Har aldrig sett henne så glad och stirrig innan, och badankorna bara älskade hon. Hon passade även på att skvätta ner hela Jonny fast han inte badade med oss.
När Arabelle sen gick upp så spolade jag i massa jätte varmt vatten och låg kvar en bra stund, det är så otroligt skönt för det är enda gången jag är nästen helt smärtfri (bara nästan ischias brukar börja spöka efter en stund i badet). Badar varje dag nu för att få koppla av en stund, måste säga att jag blir väldigt utmattad av att ha ont hela tiden, ofta blir det två bad på dagen men det är riktigt skönt även att det är så satans kallt när man går upp (element helvetena funkar fortfarande inte).

I morgon ska jag åka hem till mormor för hon har fyllt år :D har köpt en flaska vin och blommor till henne hoppas hon blir glad för det, sen ska jag nog sova hos pappa på kvällen (måste bara ringa och fråga först om det är okej) för jag ska ändå dit på söndag och jag orkar inte släpa mig ut med vagn och allt ensam på söndag (jävla foglossningar) har köpt lite farsdag presenter till honom med och skickat in en liten hälsning som kommer med i JP i morgon :D hoppas han blir glad med. Men nu ska jag ta två alvedon och gå och nana så jag orkar med i morgon också eftersom Jonny jobbar då med


Slänger med en gammal bild när Arabelle badar me :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<