Deppig

2009-11-19, kl 23:58:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Jonny fick beslut från Alfa kassan idag och han blev nekad det, det känns ju inte så jätte bra eftersom han blir lasad snart med, då måste jag börja jobba så fort lill*n tittat ut nästan om det ska gå ihop sig för oss så vi slipper gå till soc. Visst det är ju inte jätte farligt att gå dit men det känns mycket bättre när man klarar sig själv så vi slipper ju helst det. Inte heller kommer han med i jobb garantin eftersom han fortfarande jobbar, men dom pengarna kommer vi ju inte jätte långt med heller för det har varit en skit kass månad nu så nästa månad kommer vi knappt ha några pengar. Denna månaden får han nog rätt bra lön plus att jag jobbade förra månaden med innan det blev för jobbigt med foglossningarna och allt så det blir ju bara att lägga undan var enda öre nu när vi ska köpa vagn och allt med. Jonny kommer ju komma med i jobb garantin så fort han blivit lasad men då får han nog gå utan pengar i nittio dagar innan han kommer med och man ser ju inte direkt fram emot att han ska bli arbetslös även om det verkar vara det bästa alternativet nu (fattar inte att det bästa som kan hända just nu är att Jonny blir av med jobbet, det är ju helt sjukt). Aja det är bara att se frammåt det löser sig alltid men just nu ser det inte så ljust ut.

Imorgon blir jag ensam med Arabelle hela dagen så jag hoppas verkligen foglossningsbältet hjälper, har börjar vänja mig vid det nu så det sitter faktiskt riktigt behaglig och jag har nästan inga foglossningar när jag bara går men jag har ju inte testat att lyfta Arabelle än så vi får väl se hur det går. Michelle kommer hit en stund med så då får hon hjälpa mig lite om det skulle va helt åt helvete jobbigt att lyfta, tänkte fjäska lite för henne å se om vi inte kunde åka till rusta en snabbis har hittat perfekta julklappar till Jonnys systrar där och så vill ja titta på en matta till hallen i nya lägenheten.

Nu ska jag nog sova lite så jag orkar med i morgon med, sov så gott alla natti natti.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<