Nu är mormor och morfar här

2009-12-03, kl 11:17:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Mormor står och lagar mat och morfar börjar dammsuga nu, vilken lyx. inte för att jag kan dammsuga ändå men nu slipper Jonny göra det när han kommer hem och jag får äta mormors goda mat och slipper laga den :D helt underbart imorgon kommer mormor igen  eftersom Jonny jobbar så jag ska leva lyxliv i två dagar nu. Kvart i två idag ska jag va hos doktorn så får vi se vad han säger om det blir någon sjukskrivning eller inte, men det tror jag verkligen det blir eftersom både barnmorskan och sjukgymnasten sa att jag behöver det. Nu ska jag göra min mormor sällskap i köket så hon slipper stå och slava framför spisen själv.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<