Pyssel

2013-06-29, kl 16:59:36 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Jag håller på att bli tokig på att ha ont och sitta hemma så jag drar igång små projekt emellanåt för att hålla mig mentalt frisk, nu senast var det flickornas rum som fick ny färg. Jag har även hunnit med att måla om en loftsäng till dom och tagit tag i köket och snoffsat till kökssoffan lite grann.

Tänk om jag bara kunde lära mig att kroppen inte alls orkar sånt här, himla tur jag fungerar så bra som arbetsledare med. Sista målningen i flickornas rum fick finaste syster yster och hennes gubbe ta över haha, himla skönt att kunna sätta andra i arbete med.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<