Lite väl långt att åka kanske

2012-09-08, kl 12:25:58 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Hej Javid Na***i.
Vi påminner dig om din tid hos oss den */* kl 08:20.
Svara ej.
Hälsningar /Folktandvården Haparanda
 
 
Folktandvården har ringt ett par gånger och sökt denne man på mitt nr och varje gång har jag sagt nej det finns ingen sådan här, jag får en ursäkt och sen tar det några dagar innan dom ringer igen. Häromdagen fick jag istället detta sms och ringde då själv upp och sa att jag har lite långt till Haparanda för ett tandläkarbesök och drog hela historien, ännu en ursäkt från en jätte trevlig receptionist och nu ska mitt nr vara borttaget.
 
Inte nog med det här flera gånger har någon ringt både min och Jonnys mobil om ett par nycklar som ska vara våra och så frågar dom efter en utländsk man, det nr som ringer om nycklarna är dock från jönköping. Men man börjar ju undra nu varför mitt nr är så poppis att lämna ut istället för sitt eget...
 
Så alla som undrar nu jag är svensk, med ett svenskt namn, jag är kvinna, jag har inte tappat mina nycklar och jag är inte i behov av ett tandläkarbesök just nu!

Kommentarer
Från: Emma-Lou

SV: Jooo, precis, men den är ju inte helt vit i och med att den bryter av i svart, så det borde väl vara OK? Eller? ÅNGEST!

2012-09-08, kl 12:37:17
URL: http://www.mondoblog.se/emmalous/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<