Pino

2012-05-14, kl 10:34:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Recensioner

Pino var med som utställare på bloggminglet och jag ångrar bittert att jag inte köpte en till nalle av dom, vi som var där fick en Pino nalle och en film i våra goodiebags och jag tänkte lite smått att tja barnen är ju inte så förtjusta i gosedjur längre ändå så dom får väl dela. Så fel jag hade! Det blev fullt slagsmål om den fantastiska lilla nallen och filmen går på repeat hemma, Bella som är den större av dom vann nallen för Jadie gav upp efter dagar med strid.

Jag är ingen elak mamma så självklart har jag planer på en liten nalle till Jadie med, även lite böcker tror jag skulle uppskattas och varför inte slå på stort med en till film. Jag kan tala om att Pino är verkligen en räddare i nöden här hemma och det trodde jag inte om en liten nalle, barnen tycker ju som sagt inte om gosedjur så mycket längre men jo då denna fantastiska lille nalle har räddat både bilfärder och nattningar på den korta tid han vart med oss.

Han ska med överallt och Bella släpper honom inte för en sekund! Precis som alla andra barn vill hon inte alltid lägga sig på kvällen men när vi säger att Pino är trött och vill sova i hennes säng kryper hon ner snabbt som attan och ska ta hand om honom, när det är tjurigt på dagarna och inget duger slänger vi på filmen och hon tittar med nallen i knäet. När vi ska åka bil följer han med och sitter i knäet, han är som sagt helt fantastisk den där Pino!

Även små nallar måste sitta säkert kom Bellabus fram till


Pino får 5 av 5 smileys


Kommentarer
Från: Millah - mamma till Amilia ❤

du kan tävla om ett pinopaket i min blogg :) kram

2012-05-14, kl 12:06:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<