Har gjort massa fynd idag

2012-03-24, kl 15:51:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Hittade en hel påse med kläder till alla trollungarna, det är lustigt att det kan gå åt så mycket pengar på loppis. Men bilder får ni se när jag kommer hem igen, känns så himla onödigt att packa upp allt nu när det ändå bara ska packas ner direkt igen.

Barnen leker jätte bra ihop och allt går prima bortsett från att jag är lite öm i kroppen, låg helt still hela natten och höll om bella för hon kunde inte sova annars och jag är van vid att röra mig varannan minut på natten annars. Att jag upptäckte att luften gått ur madrassen när jag skulle lägga mig gjorde inte saken bättre heller, men hade jag ställt mig och pumpat upp den mitt i natten hade barnen aldrig somnat om igen. Det var lite hårt men va fasen ibland får man offra sig och Bella sov gott hela natten, det är det som räknas.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<