Undrar om jag får sova idag

2012-01-02, kl 07:30:30 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Hade tänkt att lägga mig på en gång men det blir lite ändrade planer, brevid mig här i soffan ligger en klarvaken lite kille som inte verkar ha några planer på att låta mig sova idag. Vi får se hur det blir, jonny och jag möttes i dörren ungefär och nu jobbar han hela dagen. En liten stunds sömn blir det nog men i värsta fall får det bli några powernaps på dagen och ordentlig sömn ikväll innan det är dags att åka till jobbet igen.

Kanske somnar han om han får gosa med mammas fluffiga mage en stund? Vi får se vi får se, ha en underbar dag ni andra i alla fall!


Kommentarer
Från: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Här är en till som knappt fått sömn! Suck. Hoppas på bättre inatt iaf! :)

Kram!

2012-01-02, kl 12:57:39
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: Louise

Hoppas du får en fin kväll! :)

2012-01-02, kl 16:36:49
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<