Köket ser ut som ett bombnedslag

2012-01-14, kl 10:44:51 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Så jag hoppas verkligen det nya brödet jag bakar är värt det, det märker vi om ungefär 50 minuter. Nu blir det påklädning av kidsen och sen får vi se om det går att plugga en liten stund, blev ju inte sådär överdrivet mycket gjort igår när jag mådde dåligt om man säger så. Den jävla idiot skolan jag går på vill jag aldrig se igen men om tre kurser är jag undersköterska och sen blir det en ny skola för att plugga upp till slutbetyget, blir så förbannat trött på att det aldrig är någon ordning där nere...


Kommentarer
Från: Martina

Fy va jobbigt att ha en strulig skola när man kämpar med att bli färdig!

2012-01-14, kl 11:44:29
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: Aspiga Celine Naminah

Vad är det för skola du går nu? Vad är de som är så dåligt med den?

2012-01-14, kl 17:58:14
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<