Idag har jag inte haft någon lust

2012-01-10, kl 21:11:36 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Blogglusten var som bortblåst idag och då var det lika bra att låta bli tycker jag, inatt är jag i alla fall ledig och troligtvis ska Jonny plåga mig en liten stund snart med tatueringsmaskinen. Han sitter och skissar lite nu så vi får se om jag blir nöjd, kan inte tänka mig annat men i alla fall. Vad har ni för planer i veckan förresten? Själv ska jag en sväng till min gamla skola i morgon och resten av veckan är det träning som gäller, kanske blir en tur till badhuset med Harley och hans vän med. Ska bli mysigt men det jag ser fram emot mest är invägningen i morgon.

Jag och Annika har kört en liten egen utmaning bara hon och jag och sen är jag med i Lofsans 10 veckors challenge, det går faktiskt riktigt bra och även att jag och Annika inte skulle väga oss tidigare så vet jag att både hon och jag fuskat och fått positiva siffror.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<