Ibland har man tur...

2012-01-08, kl 21:48:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Sponsrade inlägg
Jag är ingen storspelare direkt, men det händer väl nån gång då och då att man satsar nåt litet. Allra helst på lotterier. Men, enligt mig, så krävs det en hel del tur för att vinna...

För vem kan påverka slumpen? Vem kan påverka att just jag vinner i ett lotteri?
Dock har jag faktiskt haft den där jätteturen några gånger! :o)

För ett par år sen, eller ja, ett antal år sen, vann jag ett stort gosedjur som var större än mig själv - just på ett lotteri. Sen har man ju alltid vunnit lite småvinster här och där - men det har väl alla?
Det är väl egentligen just det där som är "grejen" med lotterier, och anledningen till att man deltar? Just det där att det är slumpen eller lotten som avgör, kicken man får av att känna att jag vann.

Sen om man en dag skulle gå och vinna en miljon på lotto skulle man ju inte grina direkt, inte av annat än glädje iallafall! Det är klart man har drömmar om storvinsten - annars skulle man ju inte spela.
Inte spelar man väl för att det är kul att bränna pengar utan det är ju snarare för att kanske, en dag, uppfylla drömmen om en större vinst.

Undrar just vad man skulle göra med den där miljonen, om man vann den...
(men det kanske vi kan ta ett inlägg om en annan dag?)

Har du spelat på lotto tidigare? Eller vart med i lotterier överlag?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<