Det var ju skumt

2012-01-21, kl 21:37:21 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Plugghäst

Mms-bloggade lite tidigare idag med söta bilder på barnen men dom finns ju inte här, det var ju lite små skumt. Nu sitter jag och renskriver lite arbeten som ska mailas in för som vanligt är jag klar med många uppgifter i kursen men har inte mailat in en enda för rättning, måste bli bättre på det!

Idag har vi rensat och rensat här hemma, nästan ett helt extra rum är tomt just nu men mer ska bort. Har massvis att lägga upp på tradera med som bara ligger här och tar plats just nu, lustigt när man har haft så stor nytta av det en gång i tiden. Nu åter till renskrivningen, förhoppningsvis så blir jag lite roligare snart men jag måste koncentrera mig på skolan just nu och så blir det ju mycket träning. I morgon ska jag även välja en vinnare i tävlingen och inom kort kommer en ny rolig tävling upp så ni har något att göra medans jag lyser med min frånvaro.


Kommentarer
Från: Sarah

Vet inte vad ni rensar men rensar du ut något roligt som Hayley skulle kunna tänka sig så skulle jag kunna vara intresserad ;) Om du nu orkar tänka på det, vet hur det är att ha fullt upp med allt annat :)

2012-01-21, kl 22:18:59
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Emelie

Hej Sara! Vad kul och se att du mår bra och att du lyckas och gå ner i vikt :) Det syns verkligen att du gått ner mycket. vilken metod kör du på & vad är dit mål? kramar

2012-01-21, kl 23:39:58
URL: http://emeliesdiary.devote.se
Från: Sarah

Vad gulligt :) Hon har precis börjat använda storlek 80/86 hon är ju en liten spinkis ;)

2012-01-22, kl 01:20:48
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Jessica

Jag har aldri mobil bloggat, vet inte helt hur man gör haha =) så jag väntar alltid till jag kan på datan. Kanske lite knasigt för mig.Ha en bra dag, kram

2012-01-22, kl 09:48:21
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<