Dagarna går i ett just nu

2012-01-16, kl 16:37:07 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Plugga, träna, äta, jobba & sova. Det är väl ungefär vad jag gör just nu, men någonstans är det ju värt det även om det blir lite mindre blogg och barn tid. Ju mer jag pluggar desto snabbare blir jag klar, när jag blir klar har jag chans till fast jobb och då får man ju lite bättre tider och slipper bli inringd i sista sekunden.

Inte för att jag klagar, att bli inringd i sista sekunden är bättre än att inte bli inringd alls. Pengarna behövs nu, både inför semestern & bröllopet men även till bilen som gått sönder och soffan som faktiskt brakat ihop. Träning är också nödvändig, ju mer jag tränar desto mer orkar jag. Både på jobbet, hemma och tillsammans med barnen, och jag vet inte om ni förstår lyckan när man efter 3år med XL får på sig ett par jeans med lite stretch i som är stl M/L. Har inte haft jeans på hur många år som helst men idag köpte jag ett par nya som satt skit snyggt och i mindre storlek än vanligt.

Det känns som jag är nära mitt mål nu även om jag vet att det kommer bli kämpigt, men för varje dag jag äter frukost och skippar colan, för varje träningspass och promenad är jag ett steg närmre och det känns så otroligt bra!


Kommentarer
Från: Hanna - Sambo med Dennis och mamma till Oliwer ♥

Otroligt duktigt av dig tycker jag! Kämpa på :)

2012-01-16, kl 19:27:20
URL: http://haannapetterzon.blogg.se/
Från: Cissi

Jobbigt med stressade perioder, men skönt att du närmar dig dina mål.. ;) trotts gallsten anfall (stackars, förstår inte att du fick vänta så, med den typen av värk) och allt!

2012-01-16, kl 19:56:52
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<