Åååh jag har så mycket jag vill berätta om dagen som varit

2012-01-08, kl 20:44:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Men jag hinner inte för jag måste ner till jobbet igen, men Harley har badat huvudet i kyrkan idag och fått fina doppresenter och vi har haft finbesök här. Det finaste av finbesök måste jag säga, men mer om det i morgon. Ursäkta den obefintliga uppdateringen här men som ni kanske förstår har det verkligen varit fullt upp med både jobb, barn, studier och dop planering. Höres i morgon mina fina läsare ♥


Kommentarer
Från: Anonym

Antar att dopet gick bra! Grattis till Harley på dopdagen!



kramkram

2012-01-08, kl 21:58:53
URL: http://familjenlejonberghjorth.se
Från: Caroline

Jag vet en familj iaf bland gästerna som jag tror du syftar på:) Hoppas att Bella inte sparkade prästen vid "akta, ha inte vatten på min bror"



2012-01-08, kl 22:47:11
Från: Millah - mamma till Amilia ❤

Dopet var säkert jätte fint <3 kramar till er

2012-01-09, kl 08:37:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<