Vinnare: Lookibooki

2012-12-15, kl 15:45:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Vinnare tävlingar
Vinnaren av hårdrocks pekboken från Lookibooki blev Fröken svår med motiveringen:
Jag skulle vilja vinna denna bok till min tvååriga dotter som trots sin ringa ålder varit på fler festivaler/konserter än många av mina vuxna vänner :) 
Ett av mina härligaste rockminnen är när vi såg Volbeat när hon var nio månader. Hon diggade glatt i sina hörselkåpor i sin pappas famn och efter det lärde vi henne att när vi sa " vad säger volbeat ?" så gjorde hon ett rockvrål och försökte göra "rocktecknet" med handen.
 
Jag skickar din mail till lookibooki så kontaktar dom dig, grattis!
 

Kommentarer
Från: Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

Tack så mycket :)

2012-12-16, kl 00:38:26
URL: http://barajagochmin.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<