Nu får det vara nog!

2012-12-18, kl 23:53:42 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Harley 2012

Idag fick rektorn ett mail från mig, ett litet barn ska inte behöva ha det såhär. När personalen ber om extra insatt personal eftersom alla "bitbarn" är ett problem tycker man ju att det ska sättas in då det handlar om barnens hälsa men tydligen inte. Hatar att se Harley få lida med alla riv och bitmärken, hatar hur det skär i mammahjärtat och blir uppriktigt sagt ledsen för personalens skull som inte får extra personal när dom ber om det...


Kommentarer
Från: Johanna

Men lille vännen då :( hoppas verkligen de ändrar på det och får extra personal! Så här får det ju bara inte gå till! Kram

Svar: Hoppas det med, men igår var sista dagen och efter jullovet blir det ny förskola eftersom vi flyttar så jag hoppsa det är bättre där och att personalen på den gamla får den personalen dom behöver Kram
Sara

2012-12-19, kl 11:47:18
Från: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh stackars henne! fick du nå svar?
jag hade oxå reagerat detta är ju inte OK!

Svar: Fick ett drygt svar om att dom skulle arbeta med specialpedagogen med det här men jag tycker att dom borde börjat med det här för länge sen eftersom det varit ett problem länge.
Sara

2012-12-23, kl 07:51:32
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<