Tyck synd om mig!

2012-04-04, kl 22:35:23 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Äntligen hemma, hungrig som ett djur och blå över ryggen. Har sån jäkla värk i ryggen nu och har blivit fint blå där jag slog i, hoppas jag kan sova inatt för det blir tidig morgon när kidsen ska till dagis och sen är det dags för en dagtur på praktiken.

Tack för alla era söta kommentarer, jag önskar verkligen jag orkade svara på dom just nu men det får bli lite mat i magen och sen direkt i säng. Är trött så det  bara smäller om det och värken gör det inte bättre, det ser inte mycket ut för världen men fasen så ont det gör! Det är ganska ljust fortfarande men ca 15cm långt och 5 cm brett, tyck synd om mig nu när jag gnäller som ett litet barn haha...


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Hehe det är en kompis här i krokarna som jag inte pratat med på flera månader. Hon var på bröllopet men efter det har vi typ inte pratat med varann - kan förklara varför vid ett bra tillfälle ;)

2012-04-04, kl 23:38:24
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Petra

usch fy, jag tycker verkligen synd om dig vännen.

Kramar

2012-04-05, kl 08:13:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<