Så var det dags igen

2012-04-18, kl 11:08:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Idag ska jag plugga till ögonen svider, blir lite hemmaplugg och en tripp ner till skolan. Behöver låna en bok där en liten stund och det är lika bra att få det gjort idag, inte det roligaste man kan göra en heldag kanske men måste man så måste man.

Har ni några bra pluggtips? Jag brukar bunkra upp med lite gott att tugga på och en stor mugg med te, förr pluggade jag alltid med hög musik på men det går inte längre då sjunger jag mer än vad jag pluggar haha.


Kommentarer
Från: Petra

hej vännen. Förlåt har haft fullt upp. Allt bra med dig/er?

kramar

2012-04-24, kl 22:25:00
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<