Det är en dag i morgon med

2012-04-18, kl 23:34:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med den lille mannen till en film, känner mig riktigt grötig i ögonen efter allt läsande och skrivande idag så det är lika bra att inte stanna uppe för länge. Imorgon väntar en ny dag på praktiken men innan det är det dags för ett besök hos tandläkaren för fröken Jadie, egentligen hade jag nog behövt gå dit med för jag har ett inflammerat sår i munnen som vägrar ge med sig.

Svullnade som vanligt upp i halva munnen när visdomstanden började spöka igen och bet mig i kinden, sen fortsatte det vara svullet och jag biter mig flera gånger varje dag. Nu har det blivit inflammerat och det spelar ingen roll hur mycket jag bortsar och sköljer för jag luktar död i munnen, tur det inte känns när jag pratar för då hade jag nog fått låsa in mig haha. Men ont gör det i alla fall men jag kan ju inte sluta prata och äta tills svullnaden går ner, får se om det löser sig inom några dagar annars får jag nog ringa tandis ser inte så fräscht ut när det är vitt runt såret (hoppas ni inte drömmer mardrömmar nu).


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<