Aj aj aj...

2012-04-04, kl 12:40:52 | Kommentarer: 7 | Direktlänk | Bara sara

Vet i fasen hur det ska gå på praktiken idag, när det var dags att gå med flickorna till dagis lyfter jag upp Jadie och snubblar baklänges över babysittern. Eftersom jag höll i Jadie och inte ville att hon skulle slå sig så tog min rygg smällen! Ryggslutet landade rakt på kanten av tv-bänken och det gör inte lite nådigt ont, helt plötsligt satt en mamma med sån ryggvärk att hon lipade på golvet och två trollungar stod på varsin sida och försökte trösta mamman.

Härliga ungar vad hade jag gjort utan dom, torka tårarna och rusa upp till dagis eftersom vi redan var försenade. Sen blev det en tripp ner till mammsen och smällde i mig en räksmörgås lite snabbt och lämnade av Harley, räksmörgåsar är bra frukost måste jag säga tack mamma.

Nu är det dags för praktik men jag har så gräsligt ont i ryggen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, minsta lilla rörelse gör så förbannat ont men jag kan ju inte strunta i praktiken så det får gå ändå. Har bunkrat upp väskan med alvedon och voltaren gel och hoppas på att jag klarar mig, det är ett långpass idag ända till 21:30 och i morgon är det tidig morgon igen. Surt eftersom bussen inte är hemma förrens 22:30 och inte ett öre får man för det här heller, nej Sara sluta klaga nu praktiken är ju rolig i alla fall.


Kommentarer
Från: Satu- 4 barn på 2 år

Hej!

Hittade hit via familjeliv och ville kika in :)!

Vilken fin blogg du har och jätte söta barn!

Hoppas allting är bra med er, kramar/Satu



www.mybabydolls.blogg.se

2012-04-04, kl 12:47:03
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Inte bra gumman, såg att du hadde jätte ont. Tack själv för mycket trevligt sällskap. Hoppas du får en hyfsad dag iallafall. Kram, du e bäst <3

2012-04-04, kl 12:53:26
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Emma

I morgon avslutar jag min 5 veckor lång praktik. Jag har också en timmes resväg dit och en timma hem. Många gånger har det känts riktigt segt att ens ta sig upp ur sängen för att man vet vad som väntar.

Men istället för att se allt det negativa har jag försökt att fokusera på det positiva, så varje dag det se känts tungt så har jag skrivit en "idag är jag tacksam för" när jag sitter på bussen. Det piggar iaf upp mig!

2012-04-04, kl 14:15:26
Från: Caroline

Fy satan för en sån vurpa :(

2012-04-04, kl 19:50:52
Från: Petra

Nej men usch vännen!

Hoppas de e bättre nu!

Massa kramar

2012-04-04, kl 22:32:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Sara, mamma till tre små troll

Mamma du får kryssa ur rutan så det inte står att det är jag som kommenterar :P <3

2012-04-05, kl 18:36:14
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Sara, mamma till tre små troll

Ja den var inget vidare :/

2012-04-05, kl 19:32:37
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<