Nytt

2011-11-30, kl 10:18:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Shopaholic

I det stora paketet fanns en philips airfryer, den friterar t.ex. pommes fast med varmluft så det blir inte lika onyttigt eftersom ingen olja behövs. Airfryern kommer från en Buzzador kampanj men från början skulle det vara baktillbehör till med men helt plötsligt ändrades det och ja jag är faktiskt besviken på det.

I de andra paketen jag fick hämta igår fanns bland annat denna mattan och spelet skyrim till Jonny, resten får ni inte se för det var julklappar.

Sen tog vi ju en shoppingrunda med men det blev mest julklappar inköpt där, lite smått och gott blev det ju såklart till oss med. Får väl se dom som förtidiga julklappar haha, men en ny matta till vardagsrummet eftersom Jonny spillde kaffe på den förra när den bara var någon vecka gammal och den envisa fläcken vägrar gå bort trots att jag testat alla möjliga knep. Lite nytt julpynt, barnens julkläder och andra småsaker som batterier och förlängningssladdar fick följa med hem också.

Nya vardagsrumsmattan


Kommentarer
Från: Caroline

Nu blev jag ju hungrig också!:P

2011-11-30, kl 19:03:30
Från: Martina

Älskar att ha mattor men först hade jag katt och sedan skaffade vi barn och båda är inte riktigt bra för mattorna om man säger så.

I vardagsrummet har vi gett upp och tagit bort mattan vid sofforna och den i köket borde vi kasta innan den växer fast i golvet..... :-)

2011-11-30, kl 21:47:40
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<